Facebook rajongógyűjtés

Két működő módszer létezik a releváns rajongótábor növelésére:

Alkalmazások

Mini programokkal, nyereményjátékokkal történő rajongógyűjtés és adatbázisépítés

Hirdetés

Rajongógyűjtés a Facebook erre kitalált, targetálható hirdetéseivel

Részletesebben itt »

Biztos növekedés és releváns rajongók: ez a Facebook rajongógyűjtő hirdetési megoldása. Előnye, hogy pontosan szűrhető és tervezhető, illetve hogy új rajongóink hosszú időre elköteleződnek (persze ha minőségi a tartalom), mert maguktól lájkolták az oldalt, nem nyereményjáték vagy kényszer hatására.

Több tucat sikeres rajongógyűjtő kampányon vagyunk túl. Biztonsággal állíthatjuk, hogy pontosan meg tudjuk mondani, mi kell neked, hogyan érhetjük el, és ez mennyibe fog kerülni.

Rajongógyűjtő kampány során 15%-os ügynökségi jutalékot számítunk fel, ami tartalmazza a hirdetések menedzselését, szövegírást, képek elkészítését, linkek paraméterezését, előrefizetés megelőlegezését a Facebook felé, árfolyamkockázatot, magyar szabályoknak megfelelő ÁFA-s számla kibocsátását, továbbá részletes statisztika készítését.

Szeretnél többet tudni? Szeretnél árajánlatot kérni?