A Facebook óriási elérése, a facebookozók szokásai és a Facebook hirdetési megoldásai másodlagos jelentősségű média státuszba taszított több száz nagy portált, weboldalt. A Facebook hirdetés és lehetőségei valóban nagyon jó ár-érték aránnyal rendelkeznek, de érteni kell használatához! Közel 30-féle hirdetéstípust kínál a Facebook, ezért tudni kell, mit mire lehet, érdemes használni.
A legnagyobb Facebook hirdetők közé tartozunk Magyarországon. Így tapasztalatunk és a Facebook által biztosított kedvezőbb hirdetési kondíciók is a megbízónk javát szolgálják!
Kétféle okból érdemes a Facebookon hirdetni
Saját rajongóid miatt:
hogy biztosan elérd a saját Facebook oldalad összes rajongóját!
Kampányaid miatt:
hogy reklámkampányaidba bekapcsold a Facebook hirdetési felületeit.
1. Saját rajongóid miatt: A fokozatosan növekedő rajongótábor önmagában nem eredményez nagy elérést, a kommunikációra folyamatosan „áldozni” szükséges, hogy minden rajongónk megkapja üzenetünket. Miért? Sajnos a normál, vagy ingyenes posztok csak a rajongóink 10-15%-hoz jutnak el a Facebook hirdetési stratégiája miatt – ezért a legfontosabb posztokat meg kell szponzorálni. A klasszikus online megjelenésekkel szemben egy-egy boosted post nem csak a kampányüzenetünket juttatja el a potenciális vásárlóknak, hanem visszajelzésre is lehetőséget ad, amiből folyamatosan tanulhatunk és fejlődhetünk.
2. Kampányaid miatt: Egy átlagos online kampány is több millió forintba kerülhet, még átlagosnak mondható oldalakon is. A klasszikus és ismert nagy portálokon való látványos megjelenésekról pedig nem is álmodhatnak a hazai kis és középvállalkozások. A célcsoport elérése szempontjából a Facebook hirdetés a leghatékonyabb csatorna, egyben a legolcsóbb is. Ha ide fókuszáljuk a hirdetéseket, azzal nem csak az üzenetet adjuk át ott, ahol a legtöbb időt tölti el a célcsoport, hanem újabb rajongókat szerezhetünk. Emellett a hirdetések megjelennek a user okostelefonján is (Facebook applikációjában). A teljes célcsoport elérhető 1 napon belül akár egyetlen fajta hirdetéssel! Erre más oldal nem képes ilyen alacsony áron.
Facebook kampány során 15%-os ügynökségi jutalákot számítunk fel, ami tartalmazza: a hirdetések menedzselését, szövegírást, képek elkészítését, linkek paraméterezését, előrefizetés megelőlegezését a Facebook felé, árfolyamkockázatot, magyar szabályoknak megfelelő ÁFA-s számla kibocsátását, továbbá részletes, kampányzáró statisztika készítését.
Burger King Facebook hirdetés
Facebook hirdetésDecathlon Facebook hirdetés
Facebook hirdetésOffice Depot Facebook hirdetés
Facebook hirdetésSzeretnél többet tudni? Szeretnél árajánlatot kérni?