Az emberiség történelmében már a kezdetektől fogva meghatározó szerepe van a kereskedelemnek. Az emberek életéhez hozzátartozik a vásárlás, hiszen enélkül nem tudnánk enni, öltözködni, utazni stb. A globalplaza azt a célt tűzte ki maga elé, hogy megkönnyíti az emberek számára a vásárlást. Létrehozunk egy vásárlói információs portált, hogy pénzt, időt és energiát spóroljunk másoknak.
2005-ben azzal a céllal indítottuk el a globalplaza.hu-t, hogy hasonlítsuk össze, tegyük egyszerűen értelmezhetővé az áruházláncok akciós újságjainak a termékeit. Az oldal tartalmát kibővítettük a bevásárlóközpontok, plázák üzleteivel, akciós hírekkel, termékekkel és eseményekkel. Oldalunk hamar népszerű lett, és nemcsak a látogatók, hanem a szakma is elismerte ötletünket. 2005-ben az Év Honlapja különdíjjal, 2006-ban pedig az Év honlapja díjjal.
Az évek során nagy tapasztalatra tettünk szert a bevásárlóközpontokkal, üzletekkel való kapcsolattartásban, valamint a webfejlesztésben, ezért egyre több pláza keresett meg bennünket, hogy fejlesszük és tartsuk is karban weblapjaikat. Ez egyenes út volt abba az irányba, hogy online ügynökségként is tevékenykedjünk – fejlesszünk, online médiát tervezzünk és vásároljunk, közösségi médiában szakértsünk.
A globalplaza.hu-t továbbra is fejlesztettük, frissítettük, majd több év tapasztalattal, rengeteg lefejlesztett weboldallal, mobilos és Facebook alkalmazással a hátunk mögött úgy döntöttünk, hogy visszatérünk kezdeti ötletünkhöz és újragondoljuk, majd az alapoktól kezdve újra felépítjük a portált.
Három nagy álmunk van: az új globalplaza.hu és hajós apróhirdetési oldalunk elindítása itthon és az USA-ban, valamint, hogy egy olyan munkahelyet teremtsünk, aminek filozófiája példaértékű lehet a többi magyarországi vállalkozás számára.